Fredag!

Äntligen fredag! Hur skönt som helst :) veckan har varit ganska lugn, en det är ändå skönt med helg!
Ikväll blir det hockey, Sudret-Solna, hoppas att Sudret tar he tre poäng ikväll! :D Resten av helgen har jag faktiskt inga planer. Riktigt jävla skönt, Kanske ska plugga lite om jag orkar.

var i Slite och tränade igår. Vi var fem från Hemse, Sofia körde för första gången med släp, men det gick bra det med!
När vi väl kom till Slite fick vi veta att det var dubbelbokat! Så vi fick spela match hela träningen mot ett killag, ganska roligt faktiskt :D

Nu har Elin och Emma fått reda på att jag har en blogg också, så nu måste man ju skriva lite kloka bloggar. ;)

Puss♥

Kommentarer
Postat av: elin

Det är bra Tove! håll igång bloggen, jag försöker övertala emma att hon ska skaffa en också =)

2009-03-21 @ 11:08:38
URL: http://rutenfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0