Hola!

Ja, nu sitter jag här i skolan. Måste berätta om min hemska morgon. Började med att pappa kom upp och väckte mig, kvart över sex! Och jag måste gå hemifrån tjugo över.. Så började med att stressa, sen fick pappa köra mig till bussen, hann precis. När jag satte mig på bussen började jag känna efter lite, och jag mår inte bra! Jag har ont i huvudet och halsen river som ett jävla rivjärn.. Men somnade som en stock och vaknade av min väckarklocka, som tur var ;)
Och nu sitter jag i skolan, är egenligen ledig idag, eller vi har eget arbete, så jag sitter här helt ensam i skolan :D Ganska skönt, för då får jag lite mer jobb gjort.
Nu måste jag plugga Svenska NP och Svenska Författare, sen ska jag gärna hinna med lite Handel, temaarbetet.

Ikväll blir det till Slite och träna. Någon som vill åka med? :P Åker från Hemse vid halv fem och kommer tillbaka vid efter tio..


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0