Levide

Gokväll folket!
Sitter hemma hos pappa i Levide, hur skönt som helst!! är ensam hemma, för pappa och Mickan har varit i Sthlm i helgen. Så jag tar det bara lugnt och njuter av att få vara själv :)

Helgen har varit både lugn och fartfylld.
I fredags så var jag i skolan först, sen på stan med kära syster Sara, hittade min studentklänning :D Sen var jag med J en stund, när han skulle iväg och träna tog jag bussen hem för att kolla på hockey. Sudret förlorade tyvärr.. Det ser ut att bli trean för dom nästa säsong, tyvärr.. Men efter hockeyn åkte jag hem och tog det bara lugnt.
I lördags så solade jag sen kollade jag J20 spela hockey lite, efter det bar det av på fest. Först var det middag med tjejgänget, efter någon timma kom det mera folk och vi lekade lekar och hade hur roligt som helst. Ännu lite senare kom det massor med folk, vi badade balja och hade allmänt roligt.

Idag har jag kollat hockey och sen sovat. SKÖÖNT!


nej, nu ska jag kolla lite tv och fixa lite här hemma.


Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0