Torsdag

Nu var det ett tag en jag skrev igen. men jag har inte tid att skriva. kan berätta lite om vad som hänt sen sist..
I måndags så fyllde Alfred 9 år. Så vi firade honom hemma hos pappa, trevligt, mycket trevligt!
I tisdags så blev det snöstorm här på ön. Svinkallt och äckligt.. Vi gjorde band med företaget iaf, gjorde nästan 500, så det var kanon!
Igår hade vi PLUT, så vi var lediga. Jag var barnvakt för Thea och Mila hela dagen, sen åkte jag till Slite på tränng. Sista träningen innan distriktslaget.. Gick ovanligt bra för mig faktiskt.

Och idag hade vi först sovmorgon, sen skulle vi redovisa. Min grupp slapp redovisa, och TUR det. För vårat arbete var helt klart sämst! haha, helt oseriöst hade vi också. Men aja, skoj var det. :) Sen i eftermiddag vid fem ska vi vara på Wisby Strand med UF. Ska förbereda montern till i morgon, spännande!

Nej, nu ska jag äta lite mat, sen sova lite.

Puss


Kommentarer
Postat av: fasterester

Vad är det för band ni gör?

2009-03-27 @ 23:24:16
Postat av: cilla

tkr de e dags att uppdatera lite ;)

2009-04-07 @ 09:41:06
URL: http://snobohm.blogg.se/
Postat av: Robin

torsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckanlååååång

2009-04-20 @ 20:36:13
URL: http://robinhoodboman.blogg.se/
Postat av: Robin

torsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckantorsdaghelaveckanlååång

2009-04-21 @ 17:53:05
URL: http://robinhoodboman.blogg.se/
Postat av: Robin

torsdagtorsdagtorsdagheeeeeeelaveckanlååååååång

2009-04-22 @ 22:02:30
URL: http://robinhoodboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0