Tisdag

Hello!
Sitter hemma hos älskade pappa. Felix och Alfred har precis somnat, så nu är det tyst och lugnt :)
Igårkvälls så var jag och Erika nere i Sandhamn och kollade solnedgången och snackade massa. Var välbehövligt att få prata med dig vännen!
Sen åkte jag hem till pappa och sov. Idag så ringen Rolf, min chef och väckte mig vid tolv. Han undrade om jag kunde jobba på torsdag, och visst kan jag det sa jag:) Sen somnade jag om igen. Vaknade av att nästa ringde vid klockan ett. Då var det bara att kliva upp. Hade skallvärk och feber, så det fic

Kommentarer
Postat av: elin

hej.

Skulle vara bra att veta hur det blir med fotogrejen till studenten. Ni sa något om att ha med foton på tisdag men ni har ju inte mejlat ut information eller något till klassen så det är nog inte många som vet om det. (du kanske inte ens är i den gruppen) men någon måste se till att alla får reda på vad som gäller så att skiten blir av! kan du kolla upp om man ska ta med sig något, ska man ta kort på alla med kamera eller ska man ha med sig eget? Alla måste veta nu. KOLLA DIN TJELVAR!!



puss

2009-05-11 @ 12:49:02
URL: http://rutenfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0