Karlskrona!

Sitter hemma hos Emilie just nu. hon har krypit i säng och jag ska snart komma efter :) kan berätta lite om dom närmaste dagarna jag har haft här i kna.

I fredags så åkte jag till Visby med Fia först, sen drog jag, Beckie och Cornelia och åt pizza och såg Idol hemma vid Bex & Crille. Har en supermysig kväll med dom! Sen var jag i södervärnshallen och kollade in syster lite:)

I lördags så gick ju båten vid sju, sen så fick jag köra heela vägen till kna. hittade en ny väg till syster på jobbet. haha. alltid lika roligt att köra dit, för hon kan inte vägbeskriva så bra. men vi hittade ju iaf. Sen tog jag bara det lugnt på kvällen, var ensam i Emilies lägenhet. var riktigt skönt faktiskt!

Igår så var Emilie bakis, så vi slappade hela dagen, skönt. sen mot kvällen så kom Pamela hit, vi käkade mat och sen sågs det Ensam mamma söker.

Idag har jag sökt massa jobb här. vissa lät faktiskt ganska positiva! Bara att hoppas på det bästa. När jag och Emilie kom hem så kom Frida förbi. vi har haft lite kusinfika/film. haha, älskar att vara här med er!
nej, nu ska jag fixa lite och snart krypa isäng.


/Tove

min snygga sambo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0