..

Sitter i Levide hos pappa just nu. Han och Mickan är på spinning, så jag sitter hemma ensam. På både gott och ont måste jag få säga. Skönt att få vara ensam en stund. Men jobbigt ändå. Har precis gråtit lite. Läste Rutans blogg och insåg att jag saknar verkligen henne. Hon och jag bodde ihop i ettan. Det var verkligen sjukt roligt. Jag glömmer aldrig det! :) Och efter det så förlorade vi kontakten totalt, tyvärr. men jag hoppas att det blir ändring på det snart!
Annars så hade vi lite fika vid Jessie idag. Var jättetrevligt. Men tråkigt att det krävs att något sånthär ska hända för att vi ska träffas. Nej, det får det bli ändring på tycker jag! :)
Igår var det fyra månader sen Robert lämnade oss. Fyra månader?! Jag har ännu inte fattat att han inte kommer tillbaka. För mig är han ännu ute på sjön. Väntar på att han ska komma till Sverige och ringa mig, eller höra av sig på något sätt. men det gör han aldrig!! :(
Nej, nu ska jag se lite tv och mysa för mig själv. I morgon blir det grillar med Cilla, Hanna och Sofia :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Duktig du är baby som bloggar!! :) <3

2009-10-22 @ 09:47:45
URL: http://amilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0