Måndag

Sitter hemma hos mamma nu. ska snart upp till Jennifer igen och se lite film. :) myspys!
Har haft en bra helg. I fredags så var vi först vid Hoffe och såg Idol och drack vin, sen gick jag och Jennah vidare till Wabbe, där drack vi och spelade Wii. sen gick vi allihopa till Matsalen. HAHA, jag på Matsalen?! Det var så otippat för mig som det kan bli. men det var trevligt ändå.
I lördags så skulle vi fira mamma här hemma lite. Men jag var bakis för första gången i mitt liv, mådde så sjukt jävla dåligt! :S Men pallrade mig upp i ishallen iaf och kollade hockey. Premiären för dom, men dom förlorade tyvärr, var en bra match iaf! Sen var det bra lugn kväll och i säng tidigt. var i Sthlm och spelade hockey igår. Mot Södertälje. hade riktigt roligt. Jag har verkligen saknat hockeyresorna hela sommaren. men nu är det tillbaka! :D


Nej, nu ska jag till J.
Puss


Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAH du är så rolig tove :)

2009-10-26 @ 20:19:58
URL: http://fridolajn.blogg.se/
Postat av: Emilie

Bakis för första gången? hahahahaha eller just det ja, förlåt sist var det kräksjukan :)

2009-10-30 @ 12:39:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0