ledsen

är arg, ledsen, besviken, förbannad, förvirrad, sårad, frustrerad..
kan fortsätta mer om det är så. vet inte vad jag ska säga eller göra.
allt har blivit skit nu! jag orkar inte mer.
Vad jag än gör så blir det fel..
Vill bara få tillbaka Robert! Då blir allt mycket lättare.

Har drömt en massa skit på senaste.
vill inte somna längre, för jag vet att jag vaknar av att jag är ledsen.
Drömmer så konstiga drömmar. vet inte vad dom handlar om riktigt.
men det är inga overkliga drömmar man kan ha. dom är så sjukt verkliga!
Jag drömmer om dig Robert, jag är trött på att drömma om dig och veta att du inte kommer tillbaka.
vill att du ska vara här vid mig istället. Inte bara i mina drömmar!


Jag älskar dig Robert, snart syns vi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0