mys

Sitter hemma hos Anna och Mathias nu. Mila är sjuk så jag har mysdag med henne. Just nu så sover hon, min lilla skatt!

Har hänt en massa saker sen sist. :)
Jag mår väldigt bra på något sätt! Vet inte riktigt varför.


Ikväll blir det iaf utgång med ett gäng härligt människor.
Kommer bli underbart tror jag.
Vi ska nog på Hamnplan5, för PistOff spelar ju där.
Och i morgon ska jag få träffa mitt "systerbarn" Saga för första gången.
Åh, längtar verkligen! LÄnge sen man höll i en liten nyfödd bebis.
Sen på söndag så ska vi till Sthlm och spela hockey.
Hoppas verkligen att vi vinner.
Har haft sjukt bra träningar denhär veckan,
Bra tempo och humöret har varit bra!

Nej, nu vaknar min lilla skatt, ska mysa med henne lite.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0