Love

Todeloo! Frida här.
Tove tyckte att jag kunde gästblogga så hon skulle komma igång igen med bloggen. Hon är riktigt dålig på att uppdatera så jag får väl hjälpa henne lite.

Nu var det ett tag sedan Tove var här i Karlskrona = ett tag sedan man såg röken av henne. Senast var väl på hjulsittningen och då blev hon väl för full och däckade någonstans som vanligt ;) Hon vet ju inte riktigt hur vi festar här utan lyckas alltid få i sig för mycket.

Vår kära kusin har dock sagt att hon kommer om en månad eller så. Vi får väl se hur det blir med det.

Nu ska jag ta och dricka massa te så jag blir frisk. Vi ses i dimman! Puss F.


Jag, min bror Jonn och Tove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0